بازدید خانواده فراجا از کاخ موزه های نیاوران+گزارش تصویری

پنج‌شنبه 27 مهر 1402 - 12:05
جمعی از خانواده کارکنان فراجا از مجوعه نیاوران دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران براساس هماهنگی صورت گرفته بین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با فرماندهی فراجا، امکان بازدید خانواده های آنان از مجموعه های تحت پوشش وزارتخانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی مهیا گشت.

براساس این گزارش خانواده ها در مراجعه به مجموعه نیاوران از کاخ موزه اختصاصی نیاوران، موزه کوشک احمدشاهی، موزه جهان نما، موزه کتابخانه اختصاصی و موزه خودروهای اختصاصی دیدن کرده و به تفرج در باغ موزه نیاوران پرداختند.

آقای مختاری که به همراه خانواده خود روز پنج شنبه 27 مهرماه به مجموعه نیاوران مراجعه کرده بودند درخصوص بازدیدش اظهار داشت: به لحاظ اینکه در کاخ ها اصالت قدیمی چیدمان فضاها حفظ شده بسیار خوب است. راهنماها بسیار برخورد خوبی داشتند و فضاها را خیلی خوب برایمان توضیح دادند؛ همچنین جهت مطالعه بیشتر بارکدهایی دراختیارمان قرار دادند.

او اذعان داشت: هماهنگی های انجام شده جهت تدارک این بازدید برای پرسنل فراجا بسیار عالی بود.

آقای ملکی دیگر پرسنل فراجا بود که در روز یادشده به همراه خانواده اش از مجموعه نیاوران دیدن کردند؛ او در خلال بازدیدش گفت: حدود 20 سال قبل بازدیدی از این مجموعه داشتم و همانطور که آن زمان نحوه نگهداری از آثار و بناها خوب بود الان نیز به همان گونه است.

او اظهار داشت: از تمامی همکاران مجموعه نیاوران و روابط عمومی که با برخورد مناسب موجب ثبت خاطره خوش از حضورمان در این مجموعه شدند، تشکر می کنم.

شناسه خبری: 3365
تاریخ انتشار: 1402/7/2712:05
هشتگ ها: #بازدید از موزه, #کاخ نیاوران, #هفته فراجا, #باغ نیاوران

آخرین مطالب